Răspunsuri

2014-05-12T17:40:32+03:00
Rolul interjectiei prin intermediul căreia se exprimă senzații, sentimente, îndemnuri, chemări sau se imită un sunet din natură.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:41:33+03:00
 Interjecţia este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă, prin sunete articulate, senzaţii, stări sufleteşti, manifestări de voinţă ale vorbitorului sau imită sunete şi zgomote din natură.
1 5 1