1.un dreptunghi are perimetrul de 420 m.Lungimea este de 4 ori mai mare decat latimea. Aflati lugimea si latimea dreptunghiului. 2.Un teren agricola fost imprejmuit de un gard cu lugimeade 420 de m.Lugimea terenului este cu 18 m mai mare decat dublul latimii. Aflati lugimea si latimea terenului. Va rog ajutatima.Va rog mult de tot.

2

Răspunsuri

2014-05-12T17:28:18+03:00
1.P=2l+2L
P=2(l+L)
P=2(l+l+4)
206=2l
l=103cm
L=107
Pai iti da in problema perimetrul
Si lungimea si latimea sunt bune...si hai sa-ti zic:gardul nu este in linie dreapta,asta iti dai seama cand zice de lungime si latime
Si daca te uiti mai jos,mi-a dat la fel ca altcuiva
ms
Si vezi ca unde am scris langime am gresit,trebuia sa scriu ,,ori 2” nu ori 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:33:16+03:00
1. 2x(l+4l)=420       l=latimea   L=lungimea
10l=420
l=42
L=168

2. 2x(l+18+2l)=420
6l+36=420
6l=384
l=64
L=146