Răspunsuri

2014-01-22T21:36:08+02:00
Bradet, multime, stejaris, preotime
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T21:41:38+02:00
Substantivele colective sînt acele substantive care exprimă o colectivitate.

Dupa modul de formare substantivele colective sînt:simple / primare: hoardă, herghelie, neam, stol, turmă, trib, grup, mulțimederivate cu sufix: aluniș, boierime, frunziș, țărănime, stejăriș, tineret, armată