Salut , ajutati-ma si pe mine va rog :D ...5 supra 12 paranteza 1 supra 3 - 1 supra 2 inchidem paranteza plus 1 supra 6 ...

2
pai raspunsul corect este 5
sper ca te-am ajutat
pai aduci la acelasi numitor ce ai in paranteza si dupa ceea rezolvi operatiile

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:24:20+03:00
Prima data aduci la acelasi numitor in paranteza calculezi si vezi rezultatul  5supra 12 (1supra3 se amplifica cu 4 + 1 supra 2 se amplifica cu 6 ) + 1supra 6se amplifica cu 2

Mersi :D Media Aritmetica a numerelor 2 - radical din 3 si 2 plus radical din 3 este egala cu : ?
2 radical 6
2014-05-12T17:25:57+03:00
5/12(1/3-1/2)+1/6=5/12(-1/6)+1/6=5/12X-1/6+1/6=-5/72+1/6=
1 5 1