La un atelier de croitorie s-au adus 240 de nasturi mari si un numar de nasturi mici.Pentru o bluza se folosesc 6 nasturi mari si 4 nasturi mici.Stiind ca s-au folosit toti nasturii, afla cati nasturi mici au fost.
Rezolvare:

Suma a trei numere este 709. Suma primelor doua numere estee 394, iar al doilea numar este de trei ori mai mic decat al treilea.Afla cele trei numere.
Rezolvare:
Vreau rezolvari complete: cu intrebari si calcule

2

Răspunsuri

2014-05-12T17:19:45+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:23:11+03:00
REZOLVARE:
1)240:60=40(n.)-sau folosit pentru 40 bluze
2)40×4=160(n.)-nasturi mici au fost
Raspuns:160 nasturi mici
2 4 2