Răspunsuri

2014-05-12T17:17:18+03:00
Am rezolvarea unei probleme asemanatoare,dar e triunghi:
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:24:34+03:00
Notam cu  a,b,c,d  laturile
   a+b+c=22
   b+c+d=24
   a+c+d=27
  a+b+d=20
..........................
3a+3b+3c+3d=93
3(a+b+c+d)=93
a+b+c+d=31
 
 a+b+c=22⇒ d=31-22  d=9
b+c+d=24 ⇒  b+c=15
 a+b+c=22 ⇒a=22-15    a=7
 
a+b+d=20  b=20-16    b=4
   a+c+d=27⇒ c=27-16  c=11


               deci a=7    b=4    c=11  d=9
2 5 2