Răspunsuri

2014-05-12T17:02:29+03:00
Nu pot da un raspuns exact, pentru ca este o legenda si poate ca nu este adevarata ; dar eu spun ca DA
deoarece bourul este foarte rapid si mare.
SPER CA TI-AM FOST DE AJUTOR

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T17:08:25+03:00
     Da este posibil sa fi durat atat, deoarece Dragos-Voda era insotit de armata. Asta inseamna ca erau insotiti si de cai. Drumul lung, greoi, prin padure, cu animale dupa ei, poate si varsta inaintata a unor soldati a facut drumul mult mai greoi decat era.Dupa parerea mea, nu-i atat de usor sa treci muntii dintr-o parte in alta cu animale dupa tine fara sa mai faci popasuri, fara sa vanezi pentru a te hrani.
14 4 14