Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:50:31+03:00
Descrierea este un mod de expunere prin care se prezintă trăsăturile caracteristice ale unui colț din natură, ale unui peisaj, fenomen al naturii, portretul unui personaj etc. De asemenea, descrierea este și o operă literară, în proză sau în versuri, organizată pe baza descrierii literare. Ea poate fi:de tip tablou (descrierea unei furtuni, unui lac, unui anotimp, etc.);de tip portret (enumerarea trăsăturilor fizice și morale ale unei persoane).
asta
dar nu o sa fac asta
si nu e frumos ce ai facut\
ca si turcoaica
multumesc stiu ca sunt corecta
2014-05-12T16:52:04+03:00
Descrierea este un mod de expunere care caracterizeaza un personaj, un peisaj sau al unui fenomen.