Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:52:48+03:00
Este o propozitie cu o variabila in care apare o singura data semnul egal
1 5 1
2014-05-12T17:02:40+03:00
La rezolavrea unei inecuatii se parcurg acelasi etape ca la rezolvarea ecuatie , iar solutia este un interval de numere >DAca in urma efectuariii sumei algebrice , termenul din stanga inegalitati este negativ  inecuatia se inmulteste cu -1