Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:47:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
afluentii Dunarii sunt Iller-Gunz -Mindel-Ris- Lech - Regen - Altmuhl - Isar - Inn - Enns - Morava - Leitha - Vah - Hron - Ipel - Sio - Drava - Vuka - Tisa - Sava - Timis - Velika Morava - Caras - Nera -Ponicova - Cerna - Jiu - Iskar - Olt - Vedea - Arges - Ialomita - Siret - Prut
25 3 25
2014-05-12T16:48:27+03:00
Raul Ialomita Raul Jiu Arges Siret Nera Prut Tisa Timis Cerna Sava! sper sa-ti fie de folos!

12 3 12