Ma ajutati va rog la tema de la matematica? sunt clasa a V-a.
Raspunzand la toate cele 100 de intrebari ale unui test, un elev a obtinut 340 de puncte. Pentru un raspuns corect s-au aordat 5 puncte, iar pentru un raspuns gresit s-au scazut 3 puncte. Vate raspunsuri corecte a dat elevul (rezolva problema prin ecuatii)

Ma puteti ajuta?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-10T16:02:24+02:00
100 ori  5 =500 (punctaj maxim)
500 minus 340 =160 (pierdute)
160 impartit 8 =20 intrebari G
 100 minus 20= 80 corecte
 
DACA TE INTREBI DE UNDE AM LUAT CIFRA 8 SA STII CA AM ADUNAT 5 CU 3 PENTRU CA ATUNCI CAND CASTIGA 5 PUNCTE CASTIGA SI TRI
2 5 2
2013-12-10T17:53:49+02:00

Daca ar fi rezolvat correct toate exercitiile ar fi primit 100x5=500 puncte.

500-340=160(puncte pierdute)

160:(5+3)=160:8=20(problem gresite)

100-20=80(problem rezzolvate correct)

Te rog multumeste-mi daca ti-a placut raspunsul!