Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:35:14+03:00
2x/3x+3x/3x+4x/3x=
2/3+1+4/3  amplificam 1 cu 3 pt a avea acelasi numitor
(2+3+4)/3=
9/3=
3

4 5 4
2014-05-12T16:51:11+03:00
Eu am calculat pe caiet si raspunsul a fost 3
da
pai mie imi cere numerele naturale care sunt solutie ale inecuatiei 2x+3<sau egal cu 7
2x+3<=7 2x<=7-3 2x<=4 x<=4:2 x<=2 x apartine 0 1 2
mss mult
daca mai vrei iti mai dau