Ce tip de invitatie ?
la asta ma refeream sib eu!!!
Nu raspunde...
Da ce fel de tip? Zi de naștere etc...
Nu contează ori ce.. o invitație .. pls :*

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-12T16:35:30+03:00
                                                      Draga Elena ,

    Te invit cu deosebita placere , duminica 18 mai , 2014 , orele 17 , la sarbatorirea zilei mele de nastere.
    Petrecerea va avea loc la mine acasa , str. Primaverii , nr. 10 , Bucuresti .

                                                                                  Voi fi bucuroasa de prezenta ta ,
                                                                                                                                Maria 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:39:32+03:00
Pentru ziua ta :
pe spatele invitatiei poti scrie,, draga(numele celui/celei pe care o/il inviti), te invit la petrecerea mea de ani(scrii varsta ta), pe data de decembrie 2014, la(scrii locul unde iti vei serba petrecerea), ora, te astept cu drag.in partea de jos in dreapta, scrii,, semnat(numele tau)''
la multi ani si succes cu petrecerea si cu invitatiile.
1 5 1