Daca suma a trei numere este 19 ,al doilea numar este de 1,2 ori mai mare decat primul iar cel de-al treilea este cu 2 mai mare decat al doilea .Va rog frumos daca puteti sa-mi lasati si calculele )

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:26:02+03:00
A+b+c=19
b=1.2a

c=b+2 - am inlocuie b cu 1.2a de mai sus
c=1.2a+2

a+1.2a+1.2a+2=19
3.4a+2=19
3.4a=19-2
3.4a=17
a=17:3.4
a=5

b=1.2*5
b=6

c=1.2*5+2
c=6+2
c=8

2014-05-12T16:31:32+03:00
A+b+c=19
b=1.2a
c=b+2=1.2a+2
a+1.2a+1.2a+2=19
3.4a=17⇒a=5, b=1.2x5=6, c=b+2=8
1 4 1