Răspunsuri

2014-05-12T16:15:00+03:00
Oricat ar avea (ma refer la bani)tot spun ca sunt putini,dar cand vine vorba de minte (chiar daca ei sunt inceti) ei cred ca sunt foarte destepti.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:15:36+03:00
Toata lumea se plange ca nu are de niciunele.Pentru a avea,trebuie sa minceasca.Iar pentru a munci corect,trebuie sa gandeasca corect
Chiar daca avem multi.. ne plangem iar caci nu avem minte (ca nu putem gandi doar la bani) nimieni .. trebuie sa muncim casa avem banii si pt munca trebuie gandire.. sper ca ye.am ajutat