Răspunsuri

2014-05-12T16:08:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P=4*l
60=4*l
l=15 cm
Daca l= 15-5=10 cm => P=4*l=4*10=40 <=> P se micsoreaza cu 60-40 =20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T16:08:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Perim patrat=4xl
4xl=60
l=60:4
l=15

Daca latura se micsoareaza cu 5 va fi de 15-5=10 cm
Noul perim va fi 10x4=40

Deci perimetrul s-a micsorat cu 60-40=20 cm
11 4 11