Alcatiuti enunturi cu expresile :a lua la ochi; a lua masa; a si lua zborul;a si lua avint;a lua foc;a lua loc; a lua locul;a lua la rost; a o lua din loc; a lua fiinta ;a si lua lumea in cap;a si lua seama.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:50:38+03:00
La ora 5 dupa amiaza cei patru au luat masa.
Berzele de pe acoperisul casei noastre si-au luat zborul.
Hartiile aruncate de Dana au luat foc indata.
De teama cainilor, cei doi au luat-o din loc
Profesorul l-a luat la rost pe Mihai din cauza ca nu-si facuse tema.
Satul de orasul sau, omul hotari sa-si ia lumea in cap.

2014-05-12T16:03:11+03:00
La ora 7 fix am luat masa cu ai nostri
pasarile cum neau vazut chiar si-au luat zborul
lui Mihai ai era frica sai spuna profesorului ce patise dar asi luara avant si an data ai spuse ce sa antamplat
pentru ca mam jucat cu focul mam ars
pentru a lua loc la concert a trebuit sa stam trei ore la coada pentru bilete
andrei pentru ca nu sia facut referatul ceilalti copii lau luat la rost
pentru a ajunge la timp la cinema am luat din loc
a lua fiinta si a o cunoaste mai bine
Cristian cam prea ti-ai luat tu luma an cap
fi atent ceti spun  ia de seama ca nu vei trece examenul de capacitate daca nai sa te straduiesti