Sportivi unei curse cicliniste au luat startul la ora 9 ore si 30 min.Primul ciclist a parcus dinstanta in 7 ore si 38 min,iar ultimul in 8 ore si 16 de min.
a)La ce ora a sosit castigatorul cursei
b)Stiind ca regulamentul prevedere eliminarea din concurs a ciclistilor dupa ora 17 si 40 de min, aflati daca ultimul concurent ramane in concurs sau este eliminat.

2

Răspunsuri

2014-05-12T15:51:18+03:00
Castigatorul 3 si 38 ultimul concurent este eliminat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:58:03+03:00
a) 9 h 30 ' + 7 h 38 ' = 17 h 8 '
9 h 30 ' + 8 h 16 ' = 17 h 46 '
b) Având în vedere faptul că al doilea concurent a ajuns după ora 17:40 , a fost eliminat.
1 5 1