Răspunsuri

2014-05-12T15:44:10+03:00
In  India ; in Est ; sper sa te fi ajutat , atata stiu !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:44:28+03:00
Calcutta (scris și Calcuta sau Kolkata, în bengali কলকাতা AFI ['kolkat̪a]) este un oraș în India cu o populație de peste 4.600.000 de locuitori. Până în 1911 a fost capitala coloniei India Britanică și reședința guvernatorului general al East India Company. În prezent este capitala provinciei federale Bengalul de Vest din India.