Răspunsuri

2014-05-12T15:39:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L=2l
Aria=l*L=128
2l*l=128
2l^2=128
l^2=128:2
l^2=64
l=radical din 64
l=8

L=2*8
L=16

Perim=l+l+L+L
Perim=8+8+16+16
Perim=48
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:41:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A = L · l
L = 2 l => 128 = 2 l · l
128 = 2 l (pătrat) / :2
64 = l pătrat /radical
l = 8 m
L = 2 l => L = 16 m
P = 2 ( L + l )
P = 2 ( 8 + 16 )
P = 2 · 24
P = 48 m
Sper să-ți fie de folos. :)


1 5 1