Răspunsuri

2014-05-12T15:19:38+03:00
Lichenii sunt un grup aparte de organisme, rezultate în urma conviețuirii permanente dintre o ciupercă (ascomicetă sau mai rar o bazidiomicetă) și o algă verde sau o algă albastră
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:20:49+03:00
Lichenii sunt organisme pluricelulare talofite formati din doua organisme:o alga si o ciuperca care traiesc impreuna intr-o relatie de simbioza(se ajuta reciproc).
1 5 1