Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:19:12+03:00
Draga doamna invatatoare,

Este luna iulie si vremea este minunata, aici in litoral. Am terminat doua dintre cartile recomandate de dumneavoastra, au fost incredibile! De asemenea, am cumparat de aici alte cateva carti si manuale auxiliare pe care le va voi prezenta la  inceputul anului scolar. Sper ca aveti o vacanta buna alaturi de cei dragi si ca va simtiti bine.
Toate cele bune si o vara frumoasa, 
              eleva/elevul dvs, X
4 5 4
2014-05-12T15:30:49+03:00
Draga doamna invatatoare,de aici in acest colt de lume unde imi petrec vacanta de vara m-am tot gandit la dvs. asa ca am decis sa va scriu.Zilele trec usor si imi pare rau ca vacanta se va termina.Mi-e dor de dumneavoastra si de colegi .Astept cu nerabdare scoala pentru a va revedea si pentru a parcuge impreuna paginile fermecate ce ilustreaza necunoscutul
    Al dumneavoastra elev,X(numele tau)
1 5 1