Alina sa nascut in 24 mai ,Radu pe 13 septembrie , Maria pe 15 ianuarie ,Calin pe 3 noiembrie ,Ana pe 24 februarie ,iar Dorel pe 31 august toti in acelasi an .

scrieti numele copiilor in ordinea varstei lor ,incepandcu cel mai mic .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:18:45+03:00
Alina=24 mai
radu=13 sept
maria=15 ian
calin=3 nov
Ana=24 feb
dorel=31 august

cel mai mic- cel mai mare

Calin
Radu
Dorel
Alina
Ana
Maria
10 4 10
Comentariul a fost şters
BA DA NU TE SUPARA IASMIN
IASMINA!!!!!!!!!NU IASMIN!
OK
:3
2014-05-12T15:18:50+03:00
MARIA ANA ALINA DOREL RADU CALIN!