Totul trebuie aranjat pana la ora 5 fix Un exercitiu greu la matematica imi da batai de cap Exerseaza si vei devenii cel mai bun
bunica are un telefon fix. eu fac un exerticiu.maria exerseaza un lucru .

Răspunsuri

2014-05-12T15:06:39+03:00
Este ora 12 fix
Eu am un exercitiu la limba romana .
Ei exerseaza pentru concurs .
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:07:43+03:00
Mama a spus sa mergem acasa la ora 5 fix.
Acel exercitiu nu l+am rezolvat.
Maria exerseaza pentru acel test.

3 4 3