Aurel si Dragos au inaltat zmee. Zmeul lui Dragos are o sfoara cu lungimea de 37 de metri,iar al lui Aurel o sfoara cu lungimea de 43 de metri.FORMULATI INTREBAREA SI REZOLVATI PROBLEMA:a]prin adunare,,b].prin scadere.........[cu intrebari]pt.cls 2 multumesc...

2

Răspunsuri

2014-05-12T15:38:24+03:00
A) Intrebare: Cati metri sunt cele doua sfori combinate? 37+43 = 80 m B) intrebare: Cati metri ar veni daca s-ar scade lungimea sforii lui Aurel si lungimea sforii lui Dragos? 43-37 = 6 m
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:45:57+03:00
Cati m de sfoara au cle 2 zmee cu cat este mai mare sfoara luiaurel
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters