Diana,Camelia si Corina au colectionat impreuna154 de ilustrate. Diana si Camelia au impreuna 89 de ilusrate,iar Camelia si Corina au imreuna 118de ilustate. Cate ilustrate a colectionat fiecare fetita?

2

Răspunsuri

2014-01-22T20:44:22+02:00
Ca sa aflam cat are Corina facem asa :
- scadem din numarul totala adica 154, ilustratele Camliei si Dianei adica ( 154-89= 65) 
 
Ca sa aflam cat are Diana facem asa :
-scadem din numarul total adca 154, ilustratele Corinei si Cameliei adica (154-118= 36)

Ca sa aflam cate are Camelia adunam ilustratele celor doua fete din total adca( 154-110)
asa ii spuneam si eu
am postat si eu o problema crezi ca ma poti ajuta?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T20:48:53+02:00
Rezolvare          1)cate ilustrate a colectionat corina  154-89=65    2)cate ilustrate a colectionat diana  154-118=36     3)cate ilustrate a colectionat camelia  154-65-36=53
6 4 6