Răspunsuri

2014-05-12T14:10:26+03:00
B) | |
a) Faci ca la b doar ca culcate _
c) faci un H spre coltul monitorului fara liniuta din mijloc ;]]

11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T14:10:58+03:00
E cam greu de explicat fara desen dar o sa incerc
1 paralele orizontale
- desenezi o linie culcata si deasupra ei o alta, dar sa fie drepte
2. paralele verticale
- desenezi o linie in picioare si langa ea alta la fel
3 paralele oblice
- sunt 2 linii inclinate
27 4 27
sa-mi spui daca ai inteles
ti le-am desenat
da clic pe doc