Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T13:45:38+03:00
A-b=108

a=48+11b

48+11b-b=108
10b=108-48
10b=60
b=60:10
b=6

a=48+11*6
a=48+66
a=114

Prin metada sistemului nu se poate rezolva ??
ba da, dar e mai greu
Deoarece prin metoda substitutiei sau a reduceri trebuie rezolvata ...
eu am rezulvat prin metoda substitutiei. Deci e ok
Mersi !
2014-05-12T13:56:54+03:00
X-y=108     x=48+11y      48+11y-y=108      10y=108-48=60       y=60:10=6         x=48+11×6=48+66=114       Deci:    x=114     si y=6