Spuneti-va parerea despre invatatura proverbului urmator: ,, Celui ce-ti vorbeste cu asprime tu raspunde-I cu blandete, caci omul nechibzuid , azi iti vorbeste nebuneste si maine se caieste.''

2

Răspunsuri

2014-05-12T13:39:32+03:00
E bine sa te gandesti de 2 ori inainte de a raspunde pentru ca dupa ce ti-ai dat seama ca ai raspuns gresit iti pare rau















1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T13:44:20+03:00
Cel care tipa la tine sau iti vorbeste urat de cele mai multe ori se pripeste, negandindu-se la ceea ce face.Astfel, maine ajunge sa regrete cele facute. De aceea tu trebuie sa fi mereu chibzuit si sa-i vorbesti mereu frumos celui care iti arunca vorbe urate.Cand ti se adreseaza asa el nu se gandeste la consecinte, sunt vorbe aruncate pe moment, dupa care le regreta!

4 4 4