Mă ajutaţi cu o întrebare? Face parte din lecţia ''Toate pânzele sus!''. Cei care aţi citit-o mă gândesc că o ştiţi...... Întrebarea este: 1.La ce fel de trăsnăi credeţi că se referă autorul? Adică la Criste Busuioc.......! Mulţumesc!

2

Răspunsuri

2014-05-12T13:53:23+03:00
Autorul se refera la trasnaile facute de Criste Busuioc[si dupaia scrii ce trasnai a faccut]

Dar nu stiu ca trasnai a facut.
aha
Chiar nu stiu.Nu imi spune in carte.
trebuie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T15:17:04+03:00
Autorul se refera la mersul cu pluta si la navigarea a mai multor ape
24 4 24