Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-22T20:22:08+02:00
Raspunsul la ce si oare cum s-a ajuns la el?
din ce clasa?
anul I facultate
aaaaaaaaaaaaaaa
nu ajunsei pana acolo
okok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T21:01:25+02:00

Raspunsul este e)

P(AUB/C)=P(A)+P(B/C)-P(AnB/C)
Din legea distributiei: (AUB)nC=(AnC)U(BnC)
=>

 P((AUB)nC))=P(AnC)+P(BnC)+P(AnBnC)

Se impart ambele parti la P(C)=>

P((AUB)nC))/P(C)=P(AnC)/P(C)+P(BnC)/P(C)+P(AnBnC)/P(C)=P(A/C)+P(B/C)+P(AnB/C)=P(AUB/C)


Multumesc mult!
Cu placere, sper ca te-a ajutat si e bine!