Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T10:34:29+03:00
                                           O întâmplare hazlie

Era ziua tatălui meu. La petrecere au venit prietenii lui însoţiţi de copiii lor. A fost foarte frumos pentru că eram nouă copiii şi ne-am jucat pe cinste. Pentru că unii invitaţi vroiau să vadă tortul, tata s-a dus în bucătărie şi a luat doar cutia de la tort. A venit în sufragerie şi s-a prefăcut că se împiedică şi scapă tortul. Când cutia a căzut, toţi invitaţii s-au speriat, iar atunci când a ajuns în braţele a doi invitaţi ei s-au mirat de ce nu s-au murdărit. Apoi tata a luat cutia de pe bratele invitaţilor, a deschis-o şi le-a arătat ca este goală şi atunci toţi au început să râdă de farsa făcută de tata.


Dacă ţi-a fost de folos răspunsul meu apasă butonaşul "Mulţumesc" şi dacă vrei votează-l cu 5 steluţe. :)
291 4 291
2014-05-12T10:34:49+03:00
1 aprilie.
 Eu, Crina si Andrei eram in drum spre scoala. Andrei avea de gand sa faca glume deoarece era 1 aprilie. Cand am ajuns la scoala Andrei incepuse sa faca farse. A pus lipici pe scaunul profesorului de engleza si a facut farse tuturor colegilor. In ultima ora colegi erau foarte suparati pentru farsele facute de Andrei. Noi am facut un plan sa ii facem o farsa lui. El nu se gandea ca noi ne putream razbuna. Am pus apa pe scaunul lui iar cand a venit in clasa s-a asezat pe scaun. Dupa ce a vazut ca era ud a iesit afara, toata scoala radea de el. Dupa scoala l-am intrebat pe Andrei daca o sa mai faca farse de acum si a raspuns ca ziua de azi a fost singura din viata lui care a facut farse. 


Sper ca te-am ajutat si sa fie buna. Nu prea mi-au venit idei.
93 4 93