Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T10:02:18+03:00
In opinia mea , opera literara  Acasa de Fanus Neagu este o nuvela-specie epica in proza, de dimensiuni reduse, cu un singur fir narativ ce prezinta un conflict bine conturat.Ininteresul naratotului se focalizeaza asupra personajului principal surprins in diferite ipostaze.
In primul rand...
In al doilea rand...
Coborand argumentele mentionate , putem afirma ca textul citat este o nuvela.

Sper sa te ajute♥
2014-05-12T10:08:33+03:00
Uite o schema dupa care te poti lua:
-definitia nuvelei
-sa arati ca textul studiat are caracteristicile nuvelei pe care le-ai invatat.
-opinia
De aici te descurci singur/a.
Bafta:]