Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T09:46:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


noi am cumparat mai multe oglinzi stravezii.

fratele meu are ochi stravezii.


raman indatorat :)
nu trebuie :))
am mai pus o intrebare
tot la romana:)
2014-05-12T09:56:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sclipirile stravezii ale apei stralucesc in soarele verii-feminin
norii stravezii se zaresc in zare-masculin