Cine stiu un sinonim , dar doar un singur cuvant pentru structura:

Afara din viata, dar neatins de moarte :) Va rog ..

2
a si daca stie cine ce valoare morfologica are alaturi de
ms :)
cineva*
asteapta putin te rog
da, nu ma grabesc

Răspunsuri

2014-05-12T09:29:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-12T09:36:22+03:00

SINONIME:

nemuritor

ocrotit

vesnic

alaturi de=adverb precedat de prepozitia de (asa cred eu)

mai intreb ceva?
sigur ca poti
asa
am la tema si de aceea
Foloseste in 2 enunturi adjectivul straveziu, la masculin si la feminin plural articulat.