Inertia este propietatea corpurilor de a se opune la schimbarea starii de miscare sau repsus
Inertia este proprietatea corpurilor de a se opune scimbarii starii de miscare sau de repaus.
Proprietarea corpurilor de a si pastra starea de repaus atata timp cat nu sunt supuse actiunii unei forte exterioare

Răspunsuri

2014-01-22T20:07:50+02:00
INTÉNȚIE, intenții, s. f. Dorință, gând de a face, de a întreprinde ceva; proiect, plan. ◊ Loc. adv. Cu intenție = intenționat, înadins.Fără intenție = involuntar, fără să vrea. ◊ Loc. conj. Cu intenția să... (sau, loc. prep.cu intenția de a...) = cu gândul, în dorința de a... ◊ Expr. A face cuiva proces de intenție = a învinui pe cineva de gânduri pe care nu le-a avut. A avea intenții serioase (cu)... = a) a fi decis să realizeze ceea ce și-a propus; b) a fi decis să contracteze o căsătorie. ♦ (Jur.) Atitudine psihică a unei persoane care își dă seama de caracterul ilicit al faptei sale, prevăzându-i și dorindu-i sau acceptându-i efectele. [Var.intențiúne s. f.] – Din fr. intention,lat. intentio, -onis. 
a intrebat de inertie nu de interjectie :)
Inertia este proprietatea corpurilor de a se opune schimbarii starii de miscare.
toti care ati scris v-ati inspirat de la mine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T20:08:45+02:00
Inertie=proprietatea corpului de asi mentine starea de miscare sau repaus
5 4 5