Răspunsuri

2014-05-11T22:38:43+03:00
Natura poate fi  ajutata prin nepoluarea  apei a aierului sau al solului, prin rezervatii naturale sau ingrijindo de exemplu: plantand copaci,adunad gunoaiele si alte lucrruri . SPER ca team ajutat. tiam dat doar cateva idei . SPER SA IEI NOTA MARE. SUCCES !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T22:59:37+03:00
      Natura poate fi ajutata doar devenid mai responsabili. In primul rand, schimbarea ar trebui sa vina de la noi. Daca noi insini nu protejam natura ce pretentii sa avem de la ceilalti. Deseurile menajere trebuiesc aruncate doar in locuri special amenajate, plantele pe cale de disparitie nu trebuiesc rupte, padurea nu trebuie taiata in nestire, fara sa plantam alteva in loc.
       In marile orase ar trebui sa existe cat mai multe parcuri si locuri cu verdeata. Sa nu uitam ca plantele absorb praful si zgomotele.
      Cei mai mari poluatori sunt marii agenti economici. Acestia ar trebui sa devina si ei mai responsabili, sa-si monteze filtre pentru a reduce poluarea aerului, deversarea substantelor chimice sa se faca in bazine special amenajate si nu in rauri sau lacuri. Daca acesti nu inteleg importanta acestor lucruri putem organiza mitinguri de protest pentru ai trezi la realitate.
     Daca ne distrugem Planeta, nu mai avem ce lasa mostenire copiilor nostri.
21 4 21