Andrei si Mihai cantaresc impreuna 76 kg , Mihai si Rares cantaresc impreuna 78 kg, iar Andrei si Rares cantaresc impreuna 82 kg. Cate kilograme cantareste fiecare?

2
avem 2 sisteme {b+c=78 si b-76+b=82, {b+c=78 , {-b+c=6 se reduce b
2c=78+6, c=84/2, c=42 kg are Rares, a+42=82, a=82-42=40 kg are Andrei
40+b=76, b=76-40=36 are Mihai
notam a -Andrei, cu b-Mihai si c-Rares
Am inteles. Mersi..!

Răspunsuri

2014-05-11T22:35:00+03:00
Andrei = 40kg Rares= 42kg Mihai= 36kg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T22:35:32+03:00
A+M=76
M+R=78
A+R=82

2A+2M+2R=76+78+82
2(A+M+R)=236
A+M+R=118
R=118-76
R=42

A=118-78
A=40

M=118-82
M=36
2 5 2