Răspunsuri

2014-05-11T22:23:03+03:00
El a pus de un gratar
el si-a pus cravata asortata cu costumul
Maia i-a pus inima pe jar
Stefan cel Mare a pus bazele crearii primei legi de protectie a mediului inconjurator

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T22:25:33+03:00
El a pus piciorul în prag.
Marian pune sare pe rană prietenului său.
Maria pune la suflet jignirile spuse de prietenii ei.
A pune beţe în roate cuiva nu este greu.


Dacă ţi-a fost de ajutor răspunsul meu apasă butonaşul "Mulţumesc" şi dacă vrei votează-l şi cu 5 steluţe :D .
4 4 4