Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T21:48:50+03:00

titlul poeziei este in stransa legatura cu mesajul acesteia anticipând ceea ce autorul vrea sa ne transmita prin versurile sale.

titlul este format din substantivul comun primavara.

autorul isi exprima sentimentele de fericire la sosirea anotimpuluii primavara.

2014-05-11T21:51:47+03:00
Foloseste asta(poza 1). Trebuie doar sa completezi spațiile punctate.
PS. Nu te lua dupa taieturile făcute.