Răspunsuri

2014-01-22T20:08:09+02:00
La G: atribut- al, ale cui?
La D: complement indirect- cui?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T20:18:28+02:00
Nominativ : 
-atribut apozitional : Laleaua,floarea mea preferata,este rosie.

Genitiv:
-atribut substantival genitival (Al,a,ai,ale cui  ? )
 
Dativ: 
-complement indirect (Cui ? ) : Ii acord florii atentia cuvenita.

Acuzativ:
-complement direct (Pe cine ? ce ? )
Am udat floarea. (ce am udat ?-floarea)
 -complement indirect (despre cine ? despre ce?pt. cine? pt. ce?)
Am invatat despre flori.
-atribut substantival prepozitional : 
Am o vaza cu flori ( Cu ce ?-cu flori)
-complement circumstantial de mod : Ea arata ca o floare ? (Cum arata ? )
-complement circumstantial de loc : Albina s-a asezat pe floare. (Unde ?)



1 5 1