Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T20:41:53+03:00
Stilul romanic este caracteristica spatiului european occidental din secolele xi- xiii .
Stilul romanic se gaseste in mai multe biserici cu religie crestina.
Comentariul a fost şters
pai este un buton langa ''multumesc '' care zice ''marcheaza ca vel mai bun''
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
bine
2014-05-11T20:42:13+03:00
Stilul romatic este arta caracterizata in spatiul european.