1. Construiti unenunt in care verbul A FI sa fie predicativ.
2. Reconstituiti intr-o povestire de 10 randuri secventele care ar putea preceda sau urma enunturile de mai jos:
... Apasa pe clanta.Usa se dadu in laturi cu un scartait prelung. In fata aparu......

2

Răspunsuri

2014-05-11T20:29:16+03:00
1. El este acolo. (cand un verb copulativ, exceptandu-l pe a deveni, are sensul de undeva/candva, atunci acesta devine predicativ)
5 5 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T20:47:04+03:00
1. Elevii sunt in clasa .    2. Este o zi de week-end . Mihai si prietenii sai au hotarat ca dupa masa sa mearga cu cortul in padure , numai ei . Dupa masa Mihai si prietenii sai si-au pregatit bagajele pentru noapteacu , cortul . Dupa doua ore de mers pe autostrada cei trei prietenii : Mihai , Ionel si Andrei ajunsera in padure . Cand si-au gasit locul potrivit sa puna cortul , s-au dus prin padure sa caute lemne pentru foc . Pe drum au gasit o casa bantuita . Mihai fiind mai curajos a deschis usa apasand pe clanta . Usa se dadu in laturi cu un scartait prelung . In fata lui aparu o vrajitoare  Apoi au luat-o la fuga speriidu-se groasnic .  A fost o experienta de groaza!
10 4 10