Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T20:23:00+03:00


argintarie

argintiu

argintar

argintie

argintat

argintii

10 4 10
Argintar argintariu argintiu argintie argintos argintat.
multumesc pt ca ai ales raspunsul meu ca cel mai bun
Cu placere; Ca sa stii, argintos nu este corect.
stiu
=))))
2014-05-11T20:26:52+03:00
Argint=argintiu,argintărie,argintos,argintie,argintoasă,argintar....                                                                                                                                                                                                             
Multumesc mult tuturor! Argintos nu exista. Argintie este la feminin si nu se pune. Am descoperit ca enuntul era gresit deoarece nu exista decat 4 termeni.