Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T19:53:25+02:00
Prostesc  - format prin derivare de la subst prostie+sufixul adjectival " esc"
copilaresc- la fel.......................... subst copil    + sufixul adjectival "esc"
barbatesc-la fel............................subst barbat+ sufixul adj "esc"
scolaresc-la fel............................subst scoala+sufixul adj "esc"
4 4 4
2014-01-22T20:09:12+02:00
Şi '-bil' - locuibil; '-ic' - sulfuric, atomic; '-os' - dureros, furios.
1 4 1