Răspunsuri

2014-05-11T20:35:50+03:00


2H2+O2=2H2O

H2+F2=2HF

HF+NaOH=NaF+H2O

FeCl3+3KOH=Fe(OH)3+3KCl

2Al+3Cl2=2AlCl3


Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T21:48:01+03:00
H2 + 1/2 O2 ---> H2O
H2 + F2 ---> 2 HF
NaOH + HF ---> NaF + H2O
FeCl3 + 3 KOH ---> 3 KCl + Fe(OH)3
Al + 3/2 Cl2 ---> AlCl3
HgO ---> Hg + 1/2 O2
CaCl2 + 2 HNO3 ---> Ca(NO3)2 + 2 HCl
Ca + 2 H2O ---> Ca(OH)2 + H2
Fe2(SO4)3 + 3 BaCl2 ---> 3 BaSO4 + 2 FeCl3
N2 + 3 H2 ---> 2 NH3

1 5 1