Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T19:40:37+03:00
Scoala dulce, dragastoasa
Ma primesti de dimineata
Cu dragoste, cu iubire
Caci fara ele n-ar bine...

Profesorii, s-apuca sa puna note
Pe lectia invatata
Uneori ei mai prind
Si elevi de patru

Fara tine n-ar fi bine,
Cati splendoarea ta...
Ne face sa 
luam zece...

N-am talent poetic stiu!


ba da :3 ms mult :*
Sunt mai mult cu exercitiile de logica la romana dar oricum MS!
2014-05-11T19:56:57+03:00
Scoala ne invata 
Sa fim buni in viata.
Cuminti si silitori
De parinti ascultatori.

Ne invata sa citim
Si sa socotim,
Cum sa respectam
Si sa ne rugam.

Profesorii sunt fericiti
Cand copii sunt cuminti,
Si cand obtin rezultate
Foarte bune la toate.