Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T19:22:29+03:00
A : b= 18 r 7
a= 18b + 7
Daca impartitorul e cifra para, atunci el poate fi 0,2,4,6,8.
Cum 0<7,2<7,4<7 si 6<7, singura care satisface conditia i>r (impartitorul mai mare ca restul este 8, deci impartitorul = 8, b=8
a= 18 x 8 + 7
a= 151
2014-05-11T19:25:14+03:00
X-Deimpartitul
y-Impartitorul
r-restul
r<y
y- cifră pară, mai mare de 7 => y=8
x:y=18, rest 7 => x= 18y + 7
x= 18*8 +7 =151 . Deîmpărțitul este 151
Fără supărare, dar problema asta e de clasa a 4-a ...
eu sunt din clasa a4-a, dar scri ca sint din gimnaziu:(