Răspunsuri

2014-05-11T18:36:55+03:00
Lichenii traiesc doar in zone nepoluate.
dc sunt mai numerosi decat in orase
Deoarece in padure este aerul curat si cresc mult in zone nepoluate ,dar la oras,unde este poluare,nu cresc decat in proportie mica.Totul tine de faptul ca ei nu cresc decat in acele zone curate.Datorita acestui fapt in padure cresc mai multi ca la orase.
thanks
Succes la scoala!
mersii si tie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-11T18:39:04+03:00
Raspuns:      Lichenii cresc pe scoarta copacilor, a zidurilor si a stancilor!
 
Unde sa gasesti ziduri si stanci la oras?

mersi mult!!!! ^_^
Cu placere! Nici eu nu le am cu Biologia dar am cautat in carte si in caiet si am gasit! N-ati facut lichenii la scoala?
ba da dar acum profu nea dat din carte de la pag 148 -149 de la TEME de EVALUARE a CUNOSTINTELOR acest exercitiu si eu am uitat dea tuncii de vreo 3 luni sau mai mult nu mai stiu dar totusi mersii mult ca mai ajutat