Răspunsuri

2014-01-22T19:40:39+02:00
Ce spui daca ai face un desen care sa reprezinte numele scolii tale?

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Multumesc!
cu placere!
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T19:41:18+02:00
Pai ai putea desna o scoala,cativa copii cu ghiozdane,imbracati in uniforme,carti zburanda, note muzicale , numere,cifre
sau ai putea face un desen in care conturul sa fie din cifre,litere etc

zburand*
Imi place cum suna! Sper sa imi iasa ceva. Merci mult!
Cu placere! :3
^_^
N00b